نحوه عضویت در انجمن

[vc_row][vc_column][vc_column_text]همراهان و اعضای محترم انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران

باتوجه به اینکه سامانه قبلی عضویت انجمن امکان تمدید نداشت و هر سال به عنوان یک فرد جدید باید ثبت نام انجام می‌شد، انجمن سامانه جدید عضویت را از چند ماه گذشته راه‌اندازی کرده است بعلاوه در این سیستم جدید سامانه آموزش هم تعریف شده که با عضویت در انجمن در سامانه یکپارچه آموزش نیز عضو خواهید شد. البته عضویت در سامانه آموزش بدون عضویت در انجمن هم ممکن است.
باتوجه به پرسش‌های مکرر همراهان انجمن، فیلم کوتاه آموزشی عضویت، جهت تسهیل تهیه شده است. ضمنا حتما به نکات ذیل توجه فرمایید:
* در انتخاب نوع عضویت دقت کنید. برای این منظور پیش از آغاز فرآیند عضویت حتما ماده شش اساسنامه انجمن را مطالعه کنید تا بتوانید انتخاب کنید کدام شرایط را احراز می‌کنید
* برای جلوگیری از اشتباه به ویژه در پرداخت، پس از تکمیل فرم عضویت، یک پیامک برای شما ارسال می شود و درخواست شما در مسیر بررسی انجمن قرار می‌گیرد. این فرآیند ممکن است یک تا چند روز طول بکشد (از صبوری شما متشکریم)
* دانشجویان کارشناسی ارشد تا قبل از فارغ التحصیلی، می‌توانند از مسیر عضویت دانشجویی اقدام نمایند.
* عضویت وابسته به لحاظ مزایا، کلیه مزایای عضویت پیوسته را دارد. لکن اگر شرایط عضویت پیوسته را ندارید، پیشنهاد می‌شود از مسیر عضویت وابسته همراه انجمن باشید. افرادی که دارای شرایط بوده و تمایل به کاندیداتوری یا شرکت در مجمع سالیانه و انتخابات را دارند می‌توانند، عضویت پیوسته را انتخاب نمایند.
*** فراموش نکنید فایل عکسی که بارگذاری می‌نمایید بیشتر از ۵۰ کیلو بایت نباشد***
* همچنین فراموش نکنید عضویت در انجمن سالانه است، در صورت تمایل یا باید گزینه‌های چند ساله را انتخاب کنید یا تمدید سالیانه را فراموش نکنید. یادآوری می‌نماید عضویت دانشجویی یکساله است و باید سالانه تمدید شود
*اعضای انجمن (اعم از پیوسته، دانشجویی، حقوقی و وابسته) در تمامی برنامه‌های انجمن به تناسب از تخفیف‌ها و امکانات ویژه برخوردارند.
مایه افتخار انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران است با حضور و مشارکت شما، گام‌هایی استوارتر و بلندتر برای توسعه بردارد.

[/vc_column_text][vc_btn title=”آموزش نحوه عضویت در انجمن” style=”classic” shape=”square” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Firamot.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F11%2Firamot.ir_.pdf|||”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_video link=”https://aparat.com/v/6eGAl” align=”center”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *