فراخوان دوره مکتب جامع (جهش انتشار مقالات علمی)

[vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”3″ images=”3247,3250″ img_size=”large”][vc_column_text]فراخوان ثبت نام دوره راهبری مکتب جامع (جهش انتشار مقالات علمی)

در این مرحله متقاضیان تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ فرصت دارند از طریق لینک مربوطه (که در بیو صفحه، کانال تلگرام و وبسایت نیز منتشر شده است) درخواست برای حضور در #دوره_راهبری شش ماهه (در قالب پژوهشگر یا استاد مربی) را ارسال کنند.

کارنامک (رزومه) شرکت‌کنندگانی که درخواست خود را از طریق این درخواست ارسال می نمایند، بررسی خواهد شد و پژوهشگران/ مربیان واجد شرایط برای حضور در دوره راهبری گزینش و در تاریخ ۳۰ بهمن ماه اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

✅ نکات مهم:

🔵 پژوهشگر در هر مقاله، یک دانش‌پذیر خواهد بود. امکان انتخاب موضوع یک پایان‌نامه در حال انجام یا اتمام یافته به عنوان موضوع مقاله وجود ندارد.
🔵 مربیان از بین محققین واجد شرایط و دارای سوابق علمی برجسته و دارای مقالات خارجی (حداقل ۳ مقاله ISI) انتخاب حواهند شد.
🔵 متقاضیان گرامی توجه داشته باشند که برنامه‌ریزی زمانی خود را به نحوی تنظیم کنند که در دوره راهبری حضور و همکاری کامل را داشته باشید.
🔵 در ابتدای دوره توافق نامه‌ای با امضای پژوهشگر، مربی، استاد ناظر و انجمن منعقد خواهد شد که طی آن مفاد همکاری و نحوه تعامل، نگارش و انتشار توافق خواهد شد.
🔵 هر پژوهشگر در ابتدای دوره مبلغ ۳ میلیون تومان را در حساب انجمن ودیعه خواهد نمود که پس از نگارش و تائید استاد ناظر مبلغ ۱ میلیون تومان و در صورت انتشار مبلغ ۲ میلیون تومان در قالب جایزه به پژوهشگر اعطا خواهد شد.
🔵 استاد ناظر و مربیان در این فرآیند شش ماهه انتفاع مالی نخواهند داشت.

🌐 لینک ثبت‌نام:
https://iramot.formaloo.com/a2jvl[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”فایل راهنما شرکت در دوره مکتب جامع” style=”3d” shape=”square” color=”success” size=”lg” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Firamot.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F02%2F%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D9%85%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D8%B9-1400.11.13.pdf|||”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *