برگزاری جلسه هیات رئیسه کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۴ با محوریت بررسی برنامه‌های کمیته سیاستگذاری و حکمرانی و کمیته ارتباط با صنعت انجمن

در جلسه هیات رئیسه کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۴ که با حضور رئیس کنفرانس، رئیس هیات مدیره انجمن و دبیران کمیته‌های علمی، اجرایی، سیاستگذاری و حکمرانی و ارتباط با صنعت برگزار شد، به مرور برنامه‌های دبیران در راستای کنفرانس 2024 پرداخته شد.
در ابتدای جلسه دکتر موسوی به مرور برنامه‌ها و جلسات پیشین هیات رئیسه پرداخته و از تکمیل پلتفرم اطلاعاتی شامل اطلاعات تمامی کنفرانس‌های پیشین خبر دادند.
سپس دبیر کمیته سیاست‌گذاری و حکمرانی آقای دکتر صفدری به ارائه اقدامات انجام شده و در دست اقدام در کمیته، همچنین معرفی اعضای کمیته پرداختند. برگزاری پنل‌های تخصصی، تجلیل از چالش‌های سیاستی برتر، برگزاری جایزه سیاست برتر و جایزه کارآفرین سیاستی برتر از جمله برنامه‌های این کمیته در راستای کنفرانس سال جاری خواهد بود.
دکتر آقازاده دبیر کمیته ارتباط با صنعت نیز با مرور برنامه‌های این کمیته به تعاملات انجام شده با صنایعی همچون شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع خانگی، صنایع غذایی و ظرفیت‌های استانی برای جلب مشارکت در کنفرانس پرداختند.
در همین راستا مواردی همچون جلب مشارکت فعالان بین المللی، برگزاری تورها و بازدیدهای فناوری و صنعتی، برگزاری چند رویداد در استان‌های منتخب، مورد تصویب اعضای هیات رئیسه کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ۲۰۲۴ قرار گرفت.
همچنین در این جلسه گزارشی از تعامل با منتخبی از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های مرتبط که دبیرخانه در حال مکاتبه با آن‌ها می‌باشد هم ارائه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *