Crossing The Chasm

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2112″ img_size=”medium” alignment=”center”][vc_column_text css_animation=”zoomInRight”] این ویدئو کلیپ که توسط وارن باث تهیه شده است در خصوص بازاریابی و فروش محصولات برافکن به مشتریان عمده ارائه مینماید.

نوآوران هنگام معرفی تکنولوژی جدید به بازار با چالشی روبرو می‌شوند، آنها اغلب در تلاش هستند تا از پذیرنگان اولیه علاقه‌مند به اکثریت انبوه برسند. میان دیدگاه این دو دسته از افراد تفاوتی وجود دارد که این تفاوت به عنوان درّه شناخته می‌شود. 

برای دیدن ویدیو کلیپ اینجا کلیک کنید .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”2423″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][vc_column_text] اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های دهمین کنفرانس بین المللی و چهاردمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری و نوآوری با عنوان…

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *