روز هفتم_تابستان 1400 با خرد و کلان مدیریت فناوری و نوآوری

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3055″ img_size=”large” alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][vc_column_text]تابستان۱۴۰۰باخرد و کلان مدیریت فناوری و نوآوری

روز هفتم: چگونه مدیر محصول شویم؟

#مارال_مختارزاده کاندید دکتری مدیریت فناوری اطلاعات گرایش کسب‌وکار هوشمند دانشگاه تربیت مدرس است. کارشناسی ارشد خود را در رشته کارآفرینی و در دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رساند. حیطه فعالیت او در حوزه پژوهش، آموزش و مشاوره به استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا در حوزه نوآوری و مدیریت محصول است. او اکنون به عنوان مدیر محتوا در گروه پژوهشی صنعتی آریانا فعالیت می‌کند. حیطه تخصصی وی در پژوهش، توجه به ادراک، شناخت و علوم رفتاری در کسب‌وکارها است.
🔶 هدف دوره:
دوره «چگونه مدیر محصول شویم؟» تلاشی است برای کسب بینش همزمان در مورد توسعه محصول، مدیریت پروژه و هوش بازار که برای ارائه موفق یک محصول یا خدمت موفق لازم است.
در این دوره علاوه بر بررسی رویکرد فنی، از منظر ادراک و رفتار هم فرایند توسعه محصول را بررسی می‌کنیم و سعی می‌کنیم یاد بگیریم چگونه می‌توانیم یک محصول یا خدمت درست را در زمان درست به مشتری مناسب ارائه دهیم.

📑 سرفصل های دوره:

✔مروری بر مفهوم محصول و خدمت
✔ مدیر محصول کیست؟ چه می‌کند؟ و کجا ارزش خلق می‌کند؟
✔ چرخه عمر محصول چیست و کجا به کار می‌آید؟
✔ ایده‌ها و نیازهای کاربران را کجا و چگونه کشف کنیم؟
✔ چه محصولی باید از دور کنار برود؟
✔ چگونه محصول و خدمتی عادت‌ساز ایجاد کنیم؟
✔ هوش بازار و هوش رقابتی چگونه در نقش مدیر محصول نجاتمان خواهد داد؟
🗓 تاریخ: یک‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
ساعت: ۱۴:۳۰ – ۱۸:۳۰

کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در وبسایت انجمن
🌐 www.iramot.ir[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقالات مرتبط

پاسخ‌ها

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *