مجمع عمومى انجمن مدیریت فناوری:

  • انتخاب اعضاى هیئت مدیره و بازرس.
  • تصویب خط مشى انجمن.
  • بررسى و تصویب پیشنهادات هیئت مدیره و بازرس.
  • تعیین میزان حق عضویت.
  • تصویب تغییرات در مفاد اساسنامه.
  • عزل هیئت مدیره و بازرس.
  • تصویب انحلال انجمن.
  • بررسى و تصویب ترازنامه و صورتحساب درآمدها و هزینه هاى سال مالى گذشته و بودجه سال آتى انجمن.

هیئت مدیره انجمن مدیریت فناوری:

  • اداره امور جارى انجمن طبق اساسنامه و مصوبات مجمع عمومی.
  • تشکیل گروه هاى علمى انجمن، تعیین وظایف و نظارت بر فعالیت آنها.
  • هیئت مدیره مى تواند هر اقدام و معامله اى را که ضرورى بداند در مورد نقل و انتقال غیر منقول و تبدیل به احسن یا ترهین و فک رهن و استقراض به استثناى واگذارى قطعى اموال غیر منقول که مستلزم تصویب مجمع عمومى است، انجام دهد.
  • جز درباره موضوعاتى که به موجب مفاد اساسنامه اخذ تصمیم و اقدام درباره آنها در صلاحیت خاص مجمع عمومى است، هیئت مدیره کلیه اختیارات لازم براى اداره امور را مشروط به رعایت حدود موضوع فعالیت انجمن دارا مى باشد.
  • تهیه گزارش سالانه و تنظیم تراز مالى و صورتحساب درآمدها و هزینه هاى انجمن براى تصویب در مجمع عمومى و ارائه به مرجع نظارت در موعد مقرر.
  • اقامه دعوى و پاسخگویى به دعاوى اشخاص حقیقى یا حقوقى در تمام مراجع و مراحل دادرسى با حق تعیین وکیل و حق توکیل به غیر.
  • انتخاب و معرفى نمایندگان انجمن براى شرکت در مجامع علمى داخلى و خارجی.
  • اجراى طرح ها و برنامه هاى علمى در چارچوب وظایف انجمن.
  • جلب هدایا و کمک هاى مالی.
  • اهداى بورس هاى تحقیقاتى و آموزشی.
  • اتخاذ تصمیم در مورد عضویت انجمن در مجامع علمى داخلى و خارجى با رعایت قوانین و مقررات جارى کشور

رئیس انجمن:

  • نمایندگى انجمن در مجامع عمومى و رسمى
  • نظارت بر عملکرد کلیه بخش هاى انجمن
  • صدور احکام مرتبط با انجمن
  • امضاء کلیه اسناد تعهدآور و اوراق بهادار به همراه امضاى خزانه دار انجمن

دبیر انجمن:

  • امضاى نامه هاى رسمى انجمن
  • اجرا و نظارت بر انجام امور محوله توسط هیئت مدیره و رئیس انجمن
  • پیگیرى امور اجرایى انجمن
  • صدور احکام داخلى مرتبط با انجمن
  • تهیه و تنظیم برنامه ها و مکانیزم هاى سیاستى و اجرایى انجمن جهت ارائه و تصویب در هیئت مدیره انجمن
  • نظارت بر کلیه فعالیت هاى واحدها و کمیته ها

معاونت آموزش

  • تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت آموزشی در قالب کارگاه ، سمینار و…
  • پیگیری و نظارت بر اجرای مناسب برنامه های آموزشی
  • برگزاری و نظارت بر بازدیدهای علمی
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور آموزشی انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

معاونت انتشارات و اطلاع رسانی

  • کلیه امور مرتبط با اطلاع رسانی چاپی و الکترونیکی اعم از وب سایت، خبرنامه ، بروشور و …
  • کلیه موارد مرتبط با شبکه متخصصین
  • کلیه موارد مرتبط با کتابخانه دیجیتال
  • کلیه امور اطلاع رسانی و انتشارات انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

دبیرخانه

  • کلیه امور مرتبط با دبیرخانه اعم از تماس ها، نامه نگاری ها، پست الکترونیک و …
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور دبیرخانه انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

معاونت طرح، برنامه و هماهنگی

  • تدوین و ارائه سیاست ها و جهت گیری های کلان انجمن
  • نظارت راهبردی بر عملکرد سایر معاونت ها
  • ایجاد هماهنگی میان معاونت ها و بخش های مختلف انجمن
  • تدوین و تصویب طرح های کلان انجمن در بخش های مختلف
  • پیگیری و راهبری امور پژوهشی انجمن
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور طرح، برنامه و هماهنگی انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

معاونت کنفرانس ها و هم اندیشی ها

  • طراحی و برگزاری کلیه کنفرانس ها، هم اندیشی ها و نشست ها
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور کنفرانس ها و نشست های انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

معاونت بین الملل

  • طراحی و اجرای برنامه های بین المللی انجمن
  • کلیه امور مرتبط با روابط بین الملل اعم از مکاتبات، تماس ها و ..
  • راهبری پروژه های بین المللی انجمن
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور بین الملل انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

معاونت مالی

  • کلیه امور مرتبط با موارد مالی و مالیاتی انجمن
  • نظارت بر تدوین کلیه قراردادهای انجمن و تایید آنها
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور مالی انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.

معاونت همکاری و عضویت

  • پیگیری کلیه برنامه های مرتبط با همکاری های انجمن در سطح ملی
  • تنظیم برنامه های مرتبط با همکاری با سایر نهادها
  • طراحی و پیگیری حق عضویت حقیقی و حقوقی در کلیه موارد
  • اجرای امور واگذار شده توسط دبیر انجمن
  • کلیه امور همکاری و عضویت انجمن توسط ایشان تایید می گردد و موظف به پاسخگویی به دبیر انجمن می باشد.