کنفرانس مدیریت فناوری و نوآوری ایران

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3715″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

ما در انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران در چند ماه گذشته روزهای سختی را گذراندیم، جلسات متعدد و هم‌اندیشی‌های طولانی برای تصمیم در روزهای پرالتهاب. با همفکری دوستان چندین نسخه بیانیه نوشتیم و اصلاح کردیم، لکن فراتر از کلمات، به نقش و عملکرد و ماموریت خود اندیشیدیم و به خود تاکید کردیم که هرساله از کنفرانس به عنوان رویداد دیدار و تعامل سالانه یاد می‌کنیم. نهاد کنفرانس، که اکنون بعد از پانزده سال از نهالی نو به ساختاری مستحکم برای شبکه‌سازی و هم‌فکری و هم‌اندیشی تبدیل شده‌است را بهترین بستر تعامل و گفتگو در این روزهای سخت یافتیم و اعتقاد داریم گفتگو، تعامل، شنیدن و شنیده شدن مهم‌ترین گام‌ها در یافتن بهینه‌ترین تصمیمات عملی و علمی برای عبور از بحران‌هاست. لذا تمام سختی‌های کاری از قطعی اینترنت گرفته تا چالش‌های اجتماعی و موانع اطلاع رسانی را به جان خریدیم و به احترام دو دهه همراهی و پشتیبانی شبکه مدیریت فناوری و نوآوری کشور از انجمن، برخود فرض دانستیم با تکیه اعتماد این شبکه ارزشمند و استعانت از خداوند متعال، امسال کنفرانس را، کمی متفاوت‌تر نسبت به سالهای گذشته و تمرکز بیشتر بر مسایل محیطی، اجتماعی (اکوسیستم) و تاثیر آن بر فناوری در تاریخ ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در پارک فناوری پردیس برگزار نماییم.
رویکرد کنفرانس سال جاری در ادامه مسیر سال گذشته در مسیر رشد اقتصادی دانش‌بنیان است که بر سه محور ذیل تاکید دارد:
 نقش اکوسیستم‌های نوآوری در تحقق اقتصاد دانش بنیان
 شبکه‌های ناهمگون و همکاری شرکت‌های بزرگ و کوچک در هم‌آفرین  ارزش و نوآوری
 تحول دیجیتال و نقش فناوری‌های نوظهور در ارتقای بهره‌وری
خواهد بود. علاوه بر محورهای اصلی به صورت ماژولار، بخش‌هایی از صنایع مورد تاکید ویژه کنفرانس به عنوان محورهای تخصصی هستند:
صنعت خودرو
صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
صنایع فرهنگی و خلاق
صنایع غذایی
صنعت سلامت
تحول دیجیتال
معدن و صنایع معدنی
کنفرانس علاوه بر بخش های اصلی شامل بخش‌های جنبی و فرصت مشاوره با متخصصان و خرید کتب با تخفیف و نمایشگاه جنبی خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند در بخش‌های جنبی، آمادگی خود را جهت مشارکت از طریق پست الکترونیک کنفرانس اعلام نمایند.
اعضای دانشجویی، اعضای پیوسته، وابسته و اعضای حقوقی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی همانند هر سال از تخفیفاتی از ۱۰-۹۰ درصد بهره‌مند خواهند بود.
وب‌سایت کنفرانسwww.conference.iramot.ir
پست الکترونیک کنفرانس: iramotconference@gmail.com
شماره واتس اپ جهت ارسال پیام: ۰۹۲۱۸۲۷۶۰۹۱

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_btn title=”نحوه ثبت‌نام در کنفرانس” style=”classic” shape=”square” color=”danger” align=”center” link=”url:https%3A%2F%2Firamot.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2022%2F12%2F%D9%BE%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3_compressed.pdf|||”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *