رویداد معارفه ویژه دانشجویان جدیدالورود

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3710″ img_size=”large ” alignment=”center”][vc_column_text]به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، رویداد معارفه دانشجویان ورودی 1401 در رشته‌های مدیریت تکنولوژی، سیاستگذاری علم و فناوری و مدیریت کسب و کار ساعت 16 – 21 تاریخ 10/08/1401 و با میزبانی دانشگاه علم و صنعت برگزار گردید. در این رویداد، میترا امین‌لو، دبیر انجمن با تاکید بر اهمیت این رویداد سالانه در شبکه سازی و آشنایی دانشجویان با انجمن و جامعه آکادمیک و اکوسیستم نوآوری، بیان نمود که هیات مدیره انجمن به پاس همراهی مستمر جامعه مدیریت فناوری وظیف خود دانست که در این روزهای سخت در کنار دانشجویان و جامعه دانشگاهی باشد.

در این نشست دکتر سید سروش قاضی نوری، رئیس هیات مدیره انجمن ضمن اشاره به اهداف و برنامه‌های انجمن بر امید به عنوان اصلی‌ترین امری که دانشجویان در فضای دانشگاهی و کسب و کار نیاز دارند، تاکید نمودند.

در ادامه دکتر امیر ذاکری، به نیابت از دانشکده مدیریت،اقتصاد و مهندسی پیشرفت دانشگاه علم و صنعت، ضمن خوشامدگویی به دانشجویان جدید الورود، در خصوص سابقه دانشکده و رشته‌های آن و همچنین هدف دانشکده با افق پیشرفت، اطلاعاتی در اختیار دانشجویان قرار دادند.

در این رویداد با دو رویکرد دانشگاهی و فضای علمی رشته و همچنین افق‌های پیش‌رو و فرصت‌های شغلی اساتید و پیشکسوتانی تجربیات و راهنمایی‌های خود را در اختیار دانشجویان قرار دادند. مهترین نکته آقای دکتر الیاسی، بر فعالیت در محیط کسب و کار با تاکید بر شناخت یک حوزه فناوری و عمیق شدن در یک تخصص بود. در ادامه نشست تخصصی با حضور اساتید از دانشگاه‌های متنوع، خانم دکتر سحر کوثری و آقایان دکتر سید کمال طبائیان، دکتر جواد مشایخ و دکتر کیارش فرتاش و با راهبری خانم دکتر سوما رحمانی سابقه تاریخی رشته، تحولات و تجربیات ایشان با دانشجویان به اشتراک گذاشته شد.

در بخش اکوسیستم نوآوری، این رویداد میزبان آقای دکتر مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد به عنوان یکی از پیشروان توسعه فناوری و نوآوری کشور بود و ضمن مرور اجمالی عملکرد مجموعه بانک پاسارگاد و تاریخچه راه‌اندازی آن، به تجربیات ناب و فرصت‌های پیش‌رو در این حیطه‌های متنوع از معدن تا سلامت اشاره نمودند.

در ادامه نشست تخصصی با رویکرد اشتغال و با حضور آقایان دکتر حامد ساجدی، مدیرعامل شناسا، دکتر سعید شوال‌پور، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری علم و صنعت، دکتر علی بنیادی، معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران، دکتر محمد نقی‌زاده، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبائی و با راهبری حامد نصیری برگزار و فرصت‌های پیش‌رو بازار کار و تجربیات اعضا به اشتراک گذاشته شد.

گفتنیست در حاشیه این رویداد نمایشگاه کتاب از انتشارات متنوع مرتبط با تخفیف ویژه برقرار و همچنین تعدادی از شتاب‌دهنده‌ها با حمایت ستاد اقتصاد دیجیتال در قالب غرفه‌هایی برای معرفی و جذب نیرو حضور داشتند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3712″ img_size=”large ” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *