دوره توانمندسازی مشاورین حوزه اقتصاد دانش بنیان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

دوره توانمندسازی مشاورین حوزه اقتصاد دانش بنیان
⭕مشوق‌ها و حمایت‌های قانونی از نوآوری و توسعه فناوری، به‌ویژه ابزارهای قانون جهش تولید دانش‌بنیان فرصت‌های فراوانی را پیشِ روی شرکت‌های بزرگ، شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوران قرار داده است. متاسفانه بخش بزرگی از مخاطبان این حمایت‌ها از نحوه برخورداری از مزایای این مشوق‌ها آگاه نیستند.
⭕مشاوران حوزه اقتصاد دانش بنیان نقش مهمی در آگاه‌سازی شرکت‌ها جهت بهره‌مندی از مزیت‌های قانونی ایفا می‌کنند. ازاین‌رو شبکه ملی سیاست‌پژوهی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری و انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران اولین دوره توانمندسازی مشاوران حوزه اقتصاد دانش بنیان را با تأکید بر ابزارهای حمایتی قانون جهت در روزهای 1، 2 و 3 خرداد در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار می‌کند.
⭕مدرسان دوره از اساتید و مدیران برجسته حوزه اقتصاد دانش بنیان کشور هستند و شرکت‌کنندگان ضمن شبکه‌سازی، با عمده ابزارهای حمایتی نوآوری به‌صورت اجرایی آشنا می‌شوند. برای آن دسته از شرکت‌کنندگان که سوابق تخصصی مرتبط دارند نیز امکان همکاری با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری و مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به‌عنوان مشاور وجود دارد.
🌐کسب اطلاعات بیشتر:https://empowerment.nrisp.ac.ir/
☎️شماره تماس: 09395596946 (ایمان نوری)
⏰زمان برگزاری:1، 2 و 3 خرداد  1402 (ساعت ۱۴ الی ۱۸)
محل برگزاری: ملاصدرا، شیراز جنوبی، قانعی راد، مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، سالن قانعی راد
ثبت نام وبینار: https://evnd.co/IvEFC
ثبت نام حضوری: https://evnd.co/Ux3rD

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3860″ alignment=”center” style=”vc_box_rounded”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *