جامعه محترم مدیریت فناوری و نوآوری ایران

میترا امینلو

[vc_row][vc_column][vc_single_image image=”3802″ img_size=”large” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

به‌نام خدایی که سنتش نوآوری‌ست

 

رَبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِي مِنْ لَدُنْكَ سُلْطَانًا نَصِيرًا

 

جامعه محترم مدیریت فناوری و نوآوری ایران

 

باسلام و احترام

به فضل الهی و همراهی هیات مدیره و همکاری دبیرخانه و حمایت مستمر رئیس محترم انجمن و مشارکت اعضای انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران و شبکه فناوری و نوآوری کشور، هشتمین دوره هیات مدیره انجمن با نیکی و به شایستگی پایان یافت. خرسندم که در سی و سه ماه گذشته به عنوان دبیر انجمن در خدمت جامعه مدیریت فناوری و نوآوری بودم که در سایه عنایت باری‌تعالی و همت مجموعه توانستم راهبری دبیرخانه را انجام دهم. امروز انجمن مدیریت فناوری و نوآوری به لطف تفاهمات و تعاملات انجام شده و به لحاظ حسن تعامل و توسعه شبکه همکاری، در جایگاه شایسته‌ای قرار دارد و همکاری با انجمن حسن سابقه‌ای برای سایر بازیگران است.

با درایت هیات مدیره انجمن و اقدامات فعال دبیرخانه‌، امروز انجمن منحصر و محدود به چند مجموعه نبوده و بستری برای مشارکت و حضور مخاطبین و همراهانی از قشرهای متنوع است.

دبیرخانه همکارانی باقابلیت‌ و توانمند در مدیریت امور داخلی داشته و

انجمن دارای مکانی آبرومند با امکانات و تجهیزات مناسب است.

مدیریت منابع و هزینه‌ها در انجمن به گونه‌ایست که عموم فعالیت‌ها به صورت داخلی و با صرفه جویی شایسته‌ای انجام می‌گردد.

 در اجرای همه برنامه‌ها از طراحی تا اجرا، برای افزایش بهره‌وری و نوآوری تلاش زیادی می‌گردد.

اعضای انجمن در ارائه خدمات در اولویت بوده و همواره حقوق ایشان ملحوظ بوده، در ضمن تلاش می‌شود تا برنامه‌ها و نحوه اجرای آنها با کیفیت مطلوب انجام شود.

انضباط مالی در امور جاری انجمن برقرار بوده، همچنین مالیات ده سال گذشته با درایت، پیگیری و مدیریت هزینه‌ها پرداخت شده است.

شبکه اطلاع‌رسانی انجمن در بستر فضای مجازی راه‌اندازی و تقویت شده و فعالیت‌ها مستمرا با اعضا به اشتراک گذاشته می‌شود.

مهمتر از همه در مورد بازیگران بخش خصوصی انجمن ضمن احتراز از مداخلات اضافی، فقط به عنوان بازی‌گردان در ایجاد پیوند آنها نقش خود را ایفا می‌نماید.

امید است همه تلاش‌های شبانه روزی فوق در سه سال گذشته، موجب رضایت جامعه مخاطب قرار گرفته و قدمی در مسیر توسعه کشور و ذخیره‌ای در اعمال اینجانب باشد.

اینک که انتخابات نهمین دوره هیات مدیره انجمن نیز برگزار گردید و اعضایی جدید با انرژی‌ و برنامه‌های جدید مسئولیت انجمن را عهده‌دار شدند، اینجانب ضمن تشکر و قدردانی مجدد و کسب حلالیت از محضر همه اعضا در خصوص نقص‌هایی که نه از باب قصور بلکه ناشی از محدودیت طبیعی هر انسانی بوده، اجازه مرخصی از کسوت دبیر انجمن نموده و رجا واثق دارم عملکرد اینجانب در پیشگاه حق‌تعالی مقبول باشد. در اولین فرصت فردی شایسته و با انرژی و انگیزه جوانی و تعهد و تعلق خاطر به انجمن، مسؤولیت دبیرخانه را به عهده گرفته و ادامه دهنده مسیر پرتوفیقی که همه ما مبتنی بر تلاش‌های اسلاف خود کسب نموده‌ایم، خواهد بود.

اینجانب از این پس نیز همچون گذشته به عنوان عضوی از این خانواده باعزت، در خدمت شبکه مدیریت فناوری و نوآوری خواهم بود.

 

باتقدیم احترام مجدد

میترا امین‌لو

دبیر دوره هشتم هیات مدیره
انجمن مدیریت فناوری و نواوری ایران

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *